Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Rektora > rok 2015


Zarządzenie Nr 29 /15 w sprawie: wysokości opłat za usługi edukacyjne oraz za wydawanie niektórych dokumentów w roku akademickim 2015/2016

Na podstawie art. 66 ust. 2 i art. 99 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r. poz. 572, z późn. zm.) oraz § 21 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U. Nr 201 poz. 1188) ustalam następujące wysokości opłat za studia dotyczące roku akademickiego 2015/2016:

  

§ 1 

Opłaty za wydawanie dokumentów i ich duplikatów dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych wynoszą:

1. za wydanie legitymacji studenckiej 5,00 zł.

2. za wydanie duplikatu legitymacji studenckiej 7,50 zł.

3. za wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej 17,00 zł.

4. za wydanie duplikatu elektronicznej legitymacji studenckiej 25,50 zł.

5. za wydanie indeksu 4,00 zł.

6. za wydanie duplikatu indeksu 6,00 zł.

7. za wydanie dyplomu ukończenia studiów wraz z dwoma odpisami 60,00 zł.

8. za wydanie duplikatu dyplomu ukończenia studiów

wraz z dwoma opisami 90,00 zł.

9. za wydanie dodatkowego odpisu dyplomu w tłumaczeniu

na język obcy 40,00 zł.

10. za wydanie duplikatu dodatkowego odpisu dyplomu

w tłumaczeniu na język obcy 60,00 zł.

11. za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych 30,00 zł.

12. za wydanie duplikatu świadectwa ukończenia studiów

podyplomowych 45,00 zł.

15. opłata za legitymację instruktorską 15,00 zł.

 

§ 2 

Wysokość opłat za postępowanie rekrutacyjne (wpisowe) wynosi:

- kierunek Wychowanie Fizyczne (studia stacjonarne) 100 zł

- kierunek Wychowanie Fizyczne (studia niestacjonarne) 85 zł

- pozostałe kierunki 85 zł

 

§ 3 

Wysokość opłat za zajęcia na studiach niestacjonarnych dla naboru na rok akademicki 2015/2016 za semestr wynosi na kierunku:

1. Informatyka I stopnia 2 200 zł

2. Informatyka II stopnia 2 400 zł

3. Zarządzanie 1 800 zł

4. Administracja I stopnia 1 800 zł

5. Administracja II stopnia 2 000 zł

6. Praca socjalna 1 900 zł

7. Pielęgniarstwo II stopnia 2 400 zł

8. Kosmetologia 2 600 zł

9. Technologia Żywności i Żywienie Człowieka 2 200 zł

10. Wychowanie Fizyczne 2 000 zł

11. Automatyka i Robotyka 2 200 zł

12. Filologia:
specjalność filologia angielska z technologią informacyjną 2 150 zł

13. Dietetyka 2 250 zł

14. Fizjoterapia 2 800 zł

 

§ 4

 

Opłata za 1 punkt ECTS na studiach niestacjonarnych za powtarzanie przedmiotu oraz w przypadku korzystania z zajęć poza dodatkowym limitem punktów ECTS:

1. Informatyka I stopnia 75 zł

2. Informatyka II stopnia 80 zł

3. Zarządzanie 61 zł

4. Administracja I stopnia 61 zł

5. Administracja II stopnia 67 zł

6. Praca socjalna 64 zł

7. Pielęgniarstwo II stopnia 81 zł

8. Kosmetologia 86 zł

9. Technologia Żywności i Żywienie Człowieka 74 zł

10. Wychowanie Fizyczne 68 zł

11. Automatyka i Robotyka 75 zł

12. Filologia:
specjalność filologia angielska z technologią informacyjną 72 zł

13. Dietetyka 76 zł

14. Fizjoterapia 95 zł

 

§ 5

Opłata za 1 punkt ECTS na studiach stacjonarnych za powtarzanie przedmiotu oraz w przypadku korzystania z zajęć poza dodatkowym limitem punktów ECTS:

1. Informatyka I stopnia 148 zł

2. Informatyka II stopnia 196 zł

3. Zarządzanie 116 zł

4. Administracja I stopnia 79 zł

5. Administracja II stopnia 96 zł

6. Praca socjalna 97 zł

7. Pielęgniarstwo I stopnia 223 zł

8. Pielęgniarstwo II stopnia 164 zł

9. Kosmetologia 141 zł

10. Technologia Żywności i Żywienie Człowieka 142 zł

11. Wychowanie Fizyczne 138 zł

12. Automatyka i Robotyka 171 zł

13. Filologia:
specjalność filologia angielska z technologią informacyjną 137 zł

14. Dietetyka 143 zł

15. Fizjoterapia 139 zł

 

§ 6 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 23.06.2015r.

Załączniki:
  1.   Zarządzenie Nr 29-15.pdf
Wytworzył:   Rektor

Dokument z dnia:2015-06-23

Opublikował: Tomasz  Skrodzki

Publikacja z dnia: 2015-06-25 13:33:40

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 8044


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3