Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Kanclerza > rok 2018


ZARZĄDZENIE Nr 17/2018 w sprawie: zasad najmu lokali użytkowych PWSIiP w Łomży z przeznaczeniem na działalność gastronomiczną

Działając na podstawie § 101 ust. 2 Statutu PWSIiP w Łomży oraz § 60 ust. 3 Regulaminu Organizacyjnego PWSIiP w Łomży ustalam:
ZASADY najmu lokali użytkowych PWSIiP w Łomży z przeznaczeniem na działalność gastronomiczną:

§ 1
Najemców lokali użytkowych PWSIiP w Łomży z przeznaczeniem na działalność gastronomiczną wyłania się w drodze nie podlegającego ustawie Prawo Zamówień Publicznych otwartego konkursu ofert. Ogłoszenie o konkursie podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie go na stronie internetowej Uczelni.
§ 2
Celem przeprowadzenia konkursu Kanclerz PWSIiP w Łomży powołuje Komisję Konkursową, której zadaniem jest:
a) przygotowanie treści ogłoszenia zawierającego proponowane warunki najmu, w szczególności cenę minimalną za najem pomieszczeń, zasady rozliczania mediów, czas trwania umowy, oczekiwania odnośnie menu, kryteria punktowe wyboru ofert, termin i miejsce składania ofert, sposób rozstrzygnięcia konkursu,
b) dokonanie otwarcia i oceny ofert zgodnie z kryteriami przyjętymi w ogłoszeniu z jednoczesną możliwością przeprowadzenia negocjacji z oferentem który otrzymał największą ilość punktów,
c) sporządzenia i przekazania Kanclerzowi PWSIiP w Łomży do zatwierdzenia protokołu z dokonanej oceny ofert.

§ 3
Minimalna cena najmu ustalana jest w oparciu o  odniesioną do powierzchni wynajmowanych pomieszczeń sumę kosztów:
a) amortyzacji budynku,
b) amortyzacji wyposażenia baru (jeśli istnieje),
c) podatku od nieruchomości,
d) kosztów ogrzewania,
e) kosztów ubezpieczenia budynku,
Do sumy w/w kosztów dolicza się 5% narzutu na rzecz Uczelni.

§ 4
Obowiązkiem Wynajmującego, oprócz opłat czynszu jest dokonywanie opłat za energię elektryczną, wodę i ścieki wg wskazań urządzeń pomiarowych oraz opłat za wywóz nieczystości. Do obowiązków najemcy należy także sprzątanie, konserwacja i remont wynajmowanych pomieszczeń i urządzeń.


p.o. Kanlerza

mgr inż. Artur Bałdowski

Załączniki:
  1.   ZK 17.18.pdf
Wytworzył:   Kanclerz

Dokument z dnia:2018-09-18

Opublikował: Monika  Lisiecka

Publikacja z dnia: 2018-09-20 15:32:54

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 433


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3