Zarządzenie Nr 36/2021 w sprawie: powołania Komisji Odbioru Końcowego robót inżynieryjno – budowlanych realizowanych w ramach zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa DS.”
Działając na podstawie § 11 ust. 1 Statutu Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży oraz w związku z umową Nr 21/KZp/20 z dnia 30.06.2020 r., umowami o sprawowanie nadzoru inwestorskiego o nr 4/2020/EB, 5/2020/EB, 6/2020/EB, 7/2020/EB zawartymi w dniu 30.06.2020 r. oraz umową o sprawowanie nadzoru autorskiego nr 8/2020/EB z dnia 30.06.2020 r., zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Odbioru Końcowego robót inżynieryjno – budowlanych realizowanych w ramach zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa DS.” na podstawie umowy Nr 21/KZp/20 z dnia 30.06.2020 r. w następującym składzie:
1. Artur Bałdowski – Dyrektor Administracyjny PWSIiP w Łomży,
2. Ryszard Klimek – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - koordynator inspektorów,
3. Marek Sobieszuk – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (roboty sanitarne),
4. Zdzisław Szanciło - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (roboty elektryczne),
5. Grzegorz Perkowski - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, (roboty drogowe)
6. Andrzej Popławski – Nadzór Autorski.
§ 2
1. Zadaniem Komisji jest dokonanie odbioru końcowego robót inżynieryjno – budowlanych realizowanych w ramach umowy Nr 21/KZp/20 z dnia 30.06.2020 r. zgodnie z zasadami najlepszej wiedzy technicznej oraz postanowieniami w/w umowy.
2. Czynności określone w ust. 1 winny być dokonane przy współudziale Kierownika budowy i Kierowników robót.
3. Z czynności odbiorowych Komisja sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w trakcie odbioru, w tym terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad.
4. Jeżeli wady stwierdzone w trakcie odbioru umożliwiają użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem i nadają się do usunięcia, Komisja przystępuje do odbioru, wskazuje wady, termin ich usunięcia oraz wyznacza nowy termin odbioru.
5. Jeżeli wady stwierdzone w trakcie odbioru nie nadają się do usunięcia i mają charakter istotnych, Komisja zażąda wykonania przedmiotu umowy po raz drugi na koszt Wykonawcy lub występuje o odstąpienie od umowy.
6. Jeżeli wady stwierdzone w trakcie odbioru uniemożliwiają użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem, Komisja żąda usunięcia wad w wyznaczonym terminie, którego niedotrzymanie skutkuje naliczeniem kar umownych określonych w § 18 ust. 1.6 umowy Nr 21/KZp/20 z dnia 30.06.2020 r.
§ 3
1) Termin rozpoczęcia prac Komisji wyznaczam na dzień 01.06.2021 r.
2) Zakończenie prac Komisji winno odbyć się w terminie do 14.06.2021 r.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 31.05.2021 r.
Rektor
dr hab. Dariusz Surowik, prof. PWSIiP
Wytworzył: | Rektor |
Dokument z dnia: | 2021-05-31 |
Opublikował: | Chrostowska Sandra |
Publikacja z dnia: | 2021-05-31 15:40:19 |
Wersja dokumentu: | 1 |
Ilość wyświetleń: | 239 |
Pokaż wszystkie dokumenty w kategorii rok 2021