Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Rektora > rok 2021


Zarządzenie Nr 36/2021 w sprawie: powołania Komisji Odbioru Końcowego robót inżynieryjno – budowlanych realizowanych w ramach zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa DS.”

Działając na podstawie § 11 ust. 1 Statutu Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży oraz w związku z umową Nr 21/KZp/20 z dnia  30.06.2020 r., umowami o sprawowanie nadzoru inwestorskiego o nr 4/2020/EB,  5/2020/EB, 6/2020/EB, 7/2020/EB zawartymi w dniu 30.06.2020 r. oraz umową o sprawowanie nadzoru autorskiego nr 8/2020/EB z dnia 30.06.2020 r., zarządzam co następuje:

§ 1
Powołuję Komisję Odbioru Końcowego robót inżynieryjno – budowlanych realizowanych w ramach zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa DS.” na podstawie umowy Nr 21/KZp/20 z dnia  30.06.2020 r. w następującym składzie:

1.    Artur Bałdowski – Dyrektor Administracyjny PWSIiP w Łomży,
2.    Ryszard Klimek – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - koordynator inspektorów,
3.    Marek Sobieszuk – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (roboty sanitarne),
4.    Zdzisław Szanciło - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (roboty elektryczne),
5.    Grzegorz Perkowski - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, (roboty drogowe)
6.    Andrzej Popławski – Nadzór Autorski.

§ 2
1.    Zadaniem Komisji jest dokonanie odbioru końcowego robót inżynieryjno – budowlanych realizowanych w ramach umowy Nr 21/KZp/20 z dnia  30.06.2020 r. zgodnie z zasadami najlepszej wiedzy technicznej oraz postanowieniami w/w umowy.
2.    Czynności określone w ust. 1 winny być dokonane przy współudziale Kierownika budowy i Kierowników robót.
3.    Z czynności odbiorowych Komisja sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w trakcie odbioru, w tym terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad.
4.    Jeżeli wady stwierdzone w trakcie odbioru umożliwiają  użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem i nadają się do usunięcia, Komisja przystępuje do odbioru, wskazuje wady, termin ich usunięcia oraz wyznacza nowy termin odbioru.
5.    Jeżeli wady stwierdzone w trakcie odbioru nie nadają się do usunięcia i mają charakter istotnych, Komisja zażąda wykonania przedmiotu umowy po raz drugi na koszt Wykonawcy lub występuje o odstąpienie od umowy.
6.    Jeżeli wady stwierdzone w trakcie odbioru uniemożliwiają użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem, Komisja żąda usunięcia wad w wyznaczonym terminie, którego niedotrzymanie skutkuje naliczeniem kar umownych określonych w § 18 ust. 1.6 umowy Nr 21/KZp/20 z dnia  30.06.2020 r.

§ 3
1)    Termin rozpoczęcia prac Komisji wyznaczam na dzień 01.06.2021 r.
2)    Zakończenie prac Komisji winno odbyć się w terminie do 14.06.2021 r.

§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 31.05.2021 r.
    
Rektor
dr hab. Dariusz Surowik, prof. PWSIiP
 

Załączniki:
  1.   Zarz_Nr_36_21.pdf
Wytworzył:   Rektor

Dokument z dnia:2021-05-31

Opublikował: Sandra  Chrostowska

Publikacja z dnia: 2021-05-31 15:40:19

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 242


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3