- Jesteś tutaj:
- Koronawirus
- Uczelnia
Kursy języka polskiego
Академія Прикладних Наук в Ломжі розпочинає безкоштовний курс польської мови для друзів з України.
Курс призначено для тих, хто бажає опанувати підстави комунікації у щоденному житті, наприклад, Тобі потрібна допомога у спілкуванню у різних ситуаціях.
Курс веде працівник Академії.
Приходьте в середу о 17:30 та суботу, о 13.00, кімната 211
Початок курсу у суботу, 2 квітня, 2022 р. о 13.00.
Akademia Nauk Stosowanych ul. Akademicka 14,
Якщо маєте запитання, пишіть: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Якщо Ви бажаєте навчатись, а не має дорослої особи, яка б доглянула за Вашими дітьми, візьміть їх із собою. У цей час, Студенти Педагогічного Відділення доглянуть за ними та запропонують дітям ігри і забави.
Akademia Nauk Stosowanych w Łomży rozpoczyna bezpłatny kurs nauki języka polskiego dla przyjaciół z Ukrainy.
Zajęcia przeprowadzane będą przez wykładowcę naszej Uczelni.
Edukacja ukierunkowana jest na naukę podstaw oraz niezbędne słownictwo ułatwiające podstawową komunikację przydatną w codziennych sytuacjach, na przykład, potrzebujesz porozumieć się w różnych sytuacjach komunikacyjnych.
Zapraszamy w każdą środę o 17:30 do sali 211 i sobotę o godz. 13.00 do sali 211
Zajęcia trwają 90 minut.
Pierwsze zajęcia w sobotę 2 kwietnia 2022r
Akademia Nauk Stosowanych ul. Akademicka 14,
Szczegółowe informacje: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Podczas zajęć z języka polskiego zapewniamy opiekę nad dziećmi. Gry i zabawy poprowadzą studenci kierunku Pedagogika.
Konkurs na wynajem lokalu użytkowego
Łomża, 2022-02-17
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza Konkurs na wynajem lokalu użytkowego zlokalizowanego przy ul. Wiejskiej 16A
Przedmiotem konkursu jest: najem lokalu użytkowego o powierzchni 111,47 m2 przy ul. Wiejskiej 16A, 18-400 Łomża z przeznaczeniem prowadzenia działalności gastronomicznej.
- Proponowane warunki najmu:
- Okres trwania umowy - 3 lata z możliwością przedłużenia.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli prawidłowego
wykorzystania obiektu i znajdujących się w nim urządzeń i wyposażenia. - Najemca, zobowiązany będzie do ponoszenia kosztów czynszu. Czynsz będzie płatny w równych ratach miesięcznych. Wysokość czynszu jest aktualizowana raz w roku kalendarzowym tj. w pierwszym kwartale roku kalendarzowego na podstawie wskaźnika inflacyjnego GUS.
- Od Najemcy oczekuje się:
- zróżnicowanego menu - w tym różnego rodzaju przekąski, kanapki, sałatki, nabiał, wyroby cukiernicze, owoce, kefiry, jogurty, ciepłe posiłki obiadowe (zupy, dania obiadowe mięsne i bezmięsne), napoje zimne i ciepłe,
- menu skierowanego do młodzieży szkolnej, osób dorosłych oraz osób dbających o zdrowy styl życia; przynajmniej jeden posiłek gorący dostosowany do osób czynnie uprawiających sport (np.: uczniowie Liceum Mistrzostwa Sportowego, osoby korzystające ze sportowej infrastruktury DS. Rubikon)
- interesującej koncepcji prowadzenia lokalu gastronomicznego
- stworzenia w lokalu miłej atmosfery
- Oferta winna zawierać:
- Datę sporządzenia oferty.
- Dane oferenta: imię i nazwisko, adres lub siedzibę, nazwa firmy, adres poczty elektronicznej.
- Proponowaną stawkę miesięczną czynszu (z uwzględnieniem podatku VAT). Zastrzega się, że wysokości czynszu za lokal nie może być niższa niż 1 500,00 netto.
- Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie następujących zaświadczenia o nr NIP i REGON,
- Osobista wizja lokalna lokali użytkowych, będących przedmiotem konkursu, możliwa jest w dni robocze w godz. 8:00 – 16:00 - po telefonicznym uzgodnieniu. Osoba do kontaktu: p. Marcin Trojanowski, tel. 086 216 31 65.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim, związane z najmem lokalu.
- Wszelkie nakłady na remont lub inne wyposażenie ponosi Najemca.
- Lokal będzie do wynajęcia od 01.03.2022
- Zgłoszenia udziału w konkursie należy składać w zamkniętych, nieprzejrzystych kopertach, oznaczonych napisem „Konkurs ofert na wynajem lokalu użytkowego” – w terminie do dnia 23.02.2022 do godz. 10:00. Dopuszcza się możliwość przesłania oferty pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Otwarcia i oceny ofert dokona powołana komisja konkursowa. Komisja dokona oceny ofert nie później niż do dnia 25.02.2022
- Konkurs nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Od rozstrzygnięcia konkursu nie przysługują środki odwoławcze
- Wybór oferty
- Komisja konkursowa dokona oceny złożonych ofert według następujących
kryteriów: - Koncepcja funkcjonowania 60%
- Kwota miesięcznego czynszu 40%
- Zastrzega się możliwość przeprowadzenia negocjacji z oferentem, który otrzyma najwyższą liczbę punktów.
- O wynikach konkursu wszyscy oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną na adres wskazany w złożonej ofercie.
- PWSIP w Łomży zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu lub unieważnienia konkursu.
Kontakt:
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
ul. Akademicka 14
18-400 Łomża
tel: 086 215 59 53
Pomoc
Koordynator ds. dostępności: inż. Jarosław Kaja
Koordynator ds. dostępności architektonicznej: mgr inż. Artur Bałdowski
Koordynator ds. dostępności cyfrowej: lic. Jacek Bochenko
Koordynator ds. informatycznych: mgr inż. Artur Arciszewski
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Jarosław Kaja, adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dane teleadresowe siedziby AŁ
tel. 86 215 59 53
fax 86 215 66 01
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Akademicka 14
18-400 Łomża
Mapa strony
Studia I i II stopnia
- Rekrutacja krok po kroku
- Ważne terminy
- Studia I stopnia
- Studia II stopnia
- Studia jednolite magisterskie
- Wymagane dokumenty
- Opłaty za studia
- Informator
- Kontakt
Rekrutacja on-line
Studia podyplomowe
- Język angielski w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
- Rachunkowość i finanse
- Mediacje i negocjacje
- Zarządzanie zasobami ludzkimi - kadry i płace
- Wycena nieruchomości
- Transport drogowy
Kursy i szkolenia
- Pracownik socjalny - I stopień
- Organizacja Pomocy Społecznej
- Podstawy negocjacji
- ABC efektywnej przedsiębiorczości
- Kursy maturalne
- Kursy językowe
- Certyfikat Pearson Test of English
Serwisy
- USOSweb
- E-learning
- System Wymiany Dokumentów
- Archiwum Prac Dyplomowych
- System Biblioteczny KOHA
- DreamSpark (MSDN)
- Portal Studencki (Stypendialny)
Biblioteka
- Aktualności
- Instrukcje
- Regulamin
- Szkolenie biblioteczne
- Katalog on-line
- Katalogi
- E-booki
- E-źródła
- Kontakt
Dziekanat
- Wydział Nauk o Zdrowiu
- Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
- Wydział Informatyki i Nauk o Żywności
Plany zajęć
Studenci z niepełnosprawnościami
Stypendia
- Informacje podstawowe
- O charakterze socjalnym
- Dla osób niepełnosprawnych
- Rektora dla najlepszych studentów
- Ministra za wybitne osiągnięcia
- Zapomoga
Samorząd studencki
Wi-Fi
Biuro Karier
Ubezpieczenia
Dodatkowe linki
Kontakty
Formularze i druki
Oferty pracy
Poczta
Plany zajęć
Wi-Fi
Senackie Komisje ds. Etyki Badań Naukowych
Nauka
- Konferencje naukowe
- Wydarzenia naukowe
- Jednostki badawcze
- Działalność badawcza
- Infrastruktura badawcza
- Prawo autorskie i komercjalizacja
- Ewaluacja działalności naukowej
Źródła finansowania
- Narodowe Centrum Nauki
- Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
- Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego
Projekty
Stypendia
- Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
- Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta
- Stypendia Niemieckiej Centrali Wymiany Akademickiej DAAD
Koła naukowe
- Wydział Nauk o Zdrowiu
- Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
- Wydział Informatyki i Nauk o Żywności
- Regulamin
Publikacje
Współpraca Zagraniczna
Dla studentów
Erasmus+
Dla pracowników
- Wyjazdy pracowników
- Wyjazdy w celach szkoleniowych (STT)
- Wyjazdy w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych (STA)
- Stawki stypendialne
PO WER
Warto wiedzieć
- Oficjalny Serwis Programu Erasmus+
- Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
- Przewodnik finansowy dla studentów Erasmusa
- Stypendia w USA
- Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP
Wydział Nauk o Zdrowiu
Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
Wydział Informatyki i Nauk o Żywności
Dom Studenta
Dział Systemów Komputerowych
Zamówienia Publiczne
- Najnowsze postępowania
- Zasady zamówień
- Plany zamówień publicznych
- Zamówienia poniżej 130 000 złotych netto
- Zamówienia powyżej 130 000 złotych netto
- Zamówienia poniżej 30000 €
- Zamówienia powyżej 30000 €
- Usługi społeczne
Wydawnictwo
O Uczelni
Ochrona danych osobowych
- Aktualności
- Obowiązek informacyjny
- Akty prawne
- FAQ
- Materiały informacyjne
- Pliki do pobrania
- Zgłoszanie naruszeń
- Kontakt z IOD