Komunikat
Rektora PWSIiP w Łomży
z dnia 17 marca 2020 r.
w sprawie zasad funkcjonowania uczelni
W związku z wprowadzeniem w dniu 13 marca 2020 r. zagrożenia epidemicznego w Polsce, ustalam następujące zasady funkcjonowania uczelni w ramach przeciwdziałania Covid-19
- Sprawy pracownicze należy załatwiać za pośrednictwem poczty elektronicznej, aby minimalizować bezpośrednie interakcje do niezbędnego minimum.
- Jednostki administracji uczelni nie przyjmują interesantów. W wyjątkowych sytuacjach kierownik danej jednostki administracji może wyrazić zgodę na przyjęcie danego interesanta – jednakże zawsze z zachowaniem zasad podanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego.
- Kierownik jednostki wyznacza grafik dyżurów pracowników swojej jednostki organizacyjnej. Osoby pracujące zdalnie wykonują swoje obowiązki zgodnie z poleceniami kierownika, w ustalonych godzinach pracy.
- Sprawy związane z funkcjonowaniem uczelni, w tym sprawozdawczość i zobowiązania finansowe: wynagrodzenia, stypendia, są realizowane zgodnie z harmonogramami.
- Dokumenty inne niż finansowe, które wymagają złożenia podpisów, do odwołania należy przesyłać jako skany (PDF) lub zdjęcia (JPG) na adres e-mail jednostki organizacyjnej lub pracownika danej jednostki organizacyjnej. Wersje papierowe tych dokumentów należy przesyłać zgodnie z bieżącymi zasadami.
- Dokumenty papierowe należy przesyłać wyłącznie pocztą wewnętrzną poprzez sekretariaty.
- Wejścia do wszystkich obiektów Uczelni zostają ograniczone do niezbędnego minimum.
- Dziekani wydziałów, kierownicy jednostek dydaktycznych i administracyjnych, zobowiązani są do zorganizowania funkcjonowania swoich jednostek zgodnie z powyższymi zasadami.
- Zobowiązuję wszystkich pracowników do śledzenia dalszych wytycznych na stronie internetowej Uczelni.