Rejestracja on-line na studia I i II stopnia
Rekrutacja cudzoziemców
Rekrutacja cudzoziemców, podejmujących studia na zasadach innych niż obowiązujące obywateli polskich, przebiega w następujących etapach:
- rejestracja w Systemie Rekrutacji Elektronicznej (zgodnie z harmonogramem),
- potwierdzenie znajomości języka polskiego a w przypadku jego braku, przystąpienie do egzaminu z języka polskiego przeprowadzonego przez Instytutową Komisję Rekrutacyjną,
- złożenie wymaganych dokumentów (zgodnie z harmonogramem),
- weryfikacja złożonych dokumentów,
- wydawanie decyzji o przyjęciu na studia,
Wymagane w rekrutacji dokumenty należy złożyć:
- osobiście w Dziale Kształcenia i Spraw Studenckich,
- lub wysłać je pocztą.
Nie przyjmujemy dokumentów wysłanych drogą mailową.
Wymagane dokumenty dostępne tutaj.
Każdy obcokrajowiec przebywający na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek posiadania ważnego ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce. Brak dowodu ubezpieczenia sprawia, że pacjent sam płaci za usługi medyczne.