Zarządzenie Rektora nr 40/13 w spr.: hotelu pracowniczego
Zarządzenie Nr 40/13
Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
z dnia 14.06.2013 r.
w sprawie: hotelu pracowniczego
Na podstawie art. 66 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym oraz § 30 ust. 1 Statutu PWSIiP w Łomży zarządzam:
§ 1
1. Uczelnia posiada pokoje w hotelu pracowniczym do zakwaterowania osób zatrudnionych w uczelni, których miejsce zamieszkania znajduje się poza Łomżą.
2. Nadzór nad funkcjonowaniem hotelu pracowniczego sprawuje Kanclerz.
3. W uzasadnionych wypadkach Kanclerz może wyrazić zgodę na wynajem pokoi osobom nie zatrudnionym w uczelni.
§ 2
1. Doba hotelowa obejmuje godziny pomiędzy 14.00 danego dnia, a godz. 13.00 dnia następnego.
2. Dla pracowników uczelni doba może zostać przedłużona w zależności od terminów realizacji powierzonych zadań.
§ 3
Zasady korzystania z pokoi hotelowych określa Regulamin hotelu.
§ 4
1. Osoby pragnące korzystać z hotelu zobowiązane są do zgłoszenia tego faktu przynajmniej na tydzień wcześniej do pracownika Sekcji Administracyjno – Gospodarczej.
2. Klucze do pokoi hotelowych wydawane będą w portierni, po uprzednim dokonaniu wpisu w książce meldunkowej oraz zwracane będą do portierni z chwilą opuszczenia pokoju. Do obowiązków portiera należy rzetelne prowadzenie książki meldunkowej, w której wpisuje się następującej dane:
1) nazwisko i imię wynajmującego,
2) adres i nr dowodu osobistego,
3) numer pokoju,
4) datę i godzinę pobrania kluczy oraz podpis wynajmującego,
5) datę i godzinę zwrotu kluczy oraz podpis wynajmującego.
6) Należność za wynajem hotelu płatna będzie w kasie PWSIiP bądź przelewem na konto uczelni.
§ 5
1. Ustala się następującą wysokość opłat za korzystanie z pokoi hotelowych za 1 dobę:
1) dla osób zatrudnionych w uczelni na podstawie stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, należność rozliczana będzie po kosztach własnych – 14,00 za łóżko,
2) dla studentów PWSIiP opłata wynosi – 32,00 za łóżko,
3) dla pozostałych osób oraz jednostek organizacyjny opłata wynosi 55,00 za łóżko.
2. W uzasadnionych przypadkach Rektor może dokonywać zmiany stawki na wniosek zainteresowanego.
§ 6
Osobą bezpośrednio odpowiedzialną za funkcjonowanie hotelu pracowniczego jest pracownik sekcji administracyjno-gospodarczej.
§ 7
1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.07.2013 r.
2. Z dniem 30.06.2013 r. traci moc Zarządzenie Rektora PWSIiP nr 8/B/11 z dnia 28.02.2011 r.
Rektor
(-) dr hab. Robert Charmas, prof. PWSIiP
Wytworzył: | Rektor |
Dokument z dnia: | 2013-06-14 |
Opublikował: | Zawłocka Ewa |
Publikacja z dnia: | 2013-06-18 11:04:55 |
Wersja dokumentu: | 1 |
Ilość wyświetleń: | 1044 |
Pokaż wszystkie dokumenty w kategorii rok 2013